środa, 25 lutego 2015

76. Niespodzianka

Zwlekłam się z łóżka, bo musiałam wstawić tego posta. Jestem chora, grypa mnie nie ominęła, ale podziękować Uli  z bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko...za niespodziankę musiałam dzisiaj.
Zacznę od początku. Ula zamieściła w niedzielę posta, że mój komentarz  był komentarzem dwusetnym. Chciałam Wam pokazać jakie niespodzianki dostałam od Uli bardzo piękne aniołki, oraz różne przydasie, które na pewno się przydadzą. Mam również piękną kartkę wykonaną haftem matematycznym.  Dostałam również herbatkę Imbirowo - malinową na zdrowie. Ula trafiłaś w samo sedno, bo chora jestem, a teraz moja relacja

Ula bardzo, bardzo Ci dziękuję za niespodziankę, jestem w 100% zadowolona ze wszystkiego co dostałam oraz za każdy komentarz od Ciebie i Was wszystkich. Bardzo Wam dziękuję.

16 komentarzy:

  1. Asiu cieszę się, że wszystko Ci się podoba :) mam nadzieję, że szybko uporasz się z choróbskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bańki mialam postawione, to leżę i odpoczywam

      Usuń
  2. Super przydasie :-) Zdrowka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna niespodzianka. Życzę zdrowia i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała niespodzianka :) Zdrówka Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Paczuszka piękna :) Wracaj do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrówka Asiu:-) Gratuluję fajnych przydasi-tego nigdy za wiele. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję bardzo, masz racje przydasie się przydadzą, pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.