niedziela, 10 września 2017

139. Krosno

Witam bardzo serdecznie!
Chciałabym podziękować Wam za odwiedziny.
Krosno które zakupiłam w firmie Gepetto. Jest to pierwsze moje krosno i szczerze jestem zawiedziona. Najpierw pokażę Wam mój haft naciągnięty na nie, wygląda to następująco:

 

 Ale jak wyszywam bliżej środka wygląda to tak, kanwa się zciąga z tych wałków, nie wiem dlaczego, czy Ja coś źle zrobiłam, czy tak musi być.

Poradziłam sobie tak, miałam duże klipsy, założyłam i jest tak:


Może któraś z Was ma jakieś inne wyjścia z sytuacji, bo Ja nie wiem.
Teraz się pochwalę moimi słonecznikami, jakie w tym roku posadziłam pierwszy raz ma mojej działce:
Na zdjęciu mój mąż, który ma 1,76m i moja Zuzia:

Idę dalej walczyć z haftem, pozdrawiam Was serdecznie Asia.

4 komentarze:

  1. To ja nie będę o krośnie, bo niestety nie specjalnie mam o tym pojęcie, aaaale słoneczniki przepiękne!!! Pozdrowienia serdeczne! Dobrego łikendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. krosno to super sprawa :) a słoneczniki to niesamowite okazy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.