niedziela, 7 kwietnia 2019

183. Drugie spotkanie naparstkowiczów

Witam Was kochani.
Dzisiaj przychodzę do Was z realcją naszego Drugiego Spotkania Kolekcjonerów Naparstków. Zorganizowała je cudowna, ciepła osoba, Agnieszka prowadząca bloga My Thimble Collection.
Spotkanie przebiegało w super atmosferze. Były upominki od Agnieszki, Beaty, Ewy. Dziękuję Wam kochane.






Jeszcze zapomniałabym, Ania upiekła przepyszny placek.
 A i nabyłam nowe naparstki.



Dziękuję Wam za wspaniałe spotkanie.

Czekam na następny rok. Do zobaczenia. Pozdrawiam serdecznie, Asia.

6 komentarzy:

  1. Asiu, miło było znowu się spotkać razem :) Gadżety będą nam przypominać to spotkanie. Dziękuję Ci za naparstki :) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu, cudnie było się znowu spotkać. Bardzo dziękuję, że przyjechałyście z Córą! Cieszę się bardzo, że i naparstków przybyło :)
    U mnie też pojawiła się już relacja i zapraszam także do obejrzenia zdjęć ze spotkania na stronie mojej kolekcji. Ślę serdeczności i mam nadzieję, że widzimy się za rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było się po raz kolejny spotkać.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu było rewelacyjnie:)Rok szybko zleci i znów się spotkamy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania bardzo łączą

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że nie tylko ja kocham naparstki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.