czwartek, 5 września 2019

187. Kartki na Boże Narodzenie

Po długiej przerwie chce Wam pokazać moje kartki, oczywiście mam zaległe. Przedstawiam Wam kartkę na czerwiwec. Banerek wygląda tak:
Moja interpretacja wygląda tak:



Kartka na miesiące wakacyjne wygląda jak pudełko, ale można ją złożyć w wysłać w kopercie. Pierwszy raz pracowałam na takiej formie. Bardzo ciekawy efekt:
 Banerek na wakacje:
Ostatnią kartkę chce Wam pokazać na miesiąc wrzesień. Jest w formie parawanu. Ciekawa i bardzo prosta forma:




4 komentarze:

  1. Obie karteczki śliczne, bardzo mi się podoba koloryustyka parawanu i biały motyw choinki z rogasiami pod nią.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wygrywa parawan :)
    Ślę serdeczności i życzę dobrego, nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki wszystkie cztery :) fajnie, że wróciłaś do zabawy :) dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.