czwartek, 16 kwietnia 2020

210. Prace mojej Zuzi

Witam w piękny kwietniowy dzień. Dzisiaj przychodzę do Was z haftami mojej córki Zuzi. Pierwszy haft jest dla moich rodziców na rocznicę ślubu. Zuzia wymyśliła sobie, że będzie z tego kartka. Moje są tylko backstitche.


 Drugi haft to słonecznik (ulubiony kwiat mojej mamy) oraz literka G jak Grażyna(imię mojej mamy).
Ostatni haft to koty, sama córka dobierała kolory. Ma być z tego zakłada do książki dla mnie. Ja zrobiłam backstitche.
Dziękuję za odwiedziny i życzę wszystkiego dobrego, Asia.

6 komentarzy:

  1. Super:) Moja córa też się garnie, ale szybko się niecierpliwi. Ile lat ma twoja córka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Jej idzie! Zdolna :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Gratulacje dla córki cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, pięknie! Gratulacje! Widzę, że rośnie nowa Rękodzielniczka. To jest piękny prezent na całe życie od Rodziców, Cioć, Babć. Umieć robić takie cudeńka... :) Pozdrawiam Was, Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafciki. Moja mama też haftowała i ja złapałam bakcyla hafciarskiego już w podstawówce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.