wtorek, 26 stycznia 2021

216. Haft na cały Nowy Rok.

 Dziękuję za odwiedziny.

Gosia K krosno mam z firmy Arabeska, zamawiane na stronie Ukraińskiej. 

https://rukodelniy-sunduchok.com.ua/ polecam zakupy, z tym, ze długi okres oczekiwania, bo ok 3 miesięcy.

Anna mam program do wyszywania Cross Stitch Saga. Nie wyobrażam sobie wyszywać z kartek.

Moja odsłona wyszytego Kosogłosa. Mało powstało, ale zawsze coś.


Dziękuję za każdy komentarz, oraz odwiedziny. 

Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko.



3 komentarze:

  1. Dla mnie wyszywanie to sztuka. Piękne rzeczy można tworzyć. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za namiary na krosno :) Powodzenia w hafcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest mało????? To ja ze swoimi xxx muszę się schować. Kolosy to dla mnie kolosalne wyzwanie któremu raczej bym nie podołała. Tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.