czwartek, 24 lipca 2014

33. Rocznica i haft skończony


Cześć!!
Dzisiaj mija 10 lat naszego małżeństwa, były wzloty i upadki, mam dwójkę dzieci, Zuzia ma 9 lat, Arek ma 4 lata. Jesteśmy szczęśliwi. Mam nadzieje, że będzie więcej takich rocznic, czas pokaże. Oto mój małżonek z synkiem. Mnie i Zuzię już widzieliście. Przedstawiłam całą moją rodzinkę.

Haft jaki mam skończony to księżyc u Sal-u księżycowym


 oraz chwalę się haftem mojej córci Zuzi (oczywiście z moją pomocą robiona), jest to pisanka składająca się z 5 kolorów. Zuzia sama wybrała haft z Haftów Polskich 4/2006 rok
 Mój etap wyszywania Papieża JP II jest taki, tło, tło i jeszcze raz tło, tak monotonne,nie lubię wyszywać tła,

2 komentarze:

  1. Piękny księżyc, a córcia widzę, że idzie w Twoje ślady. Tak trzymać :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.