niedziela, 3 sierpnia 2014

36. Tusal 2014


Nareszcie mogę pokazać mój TUSAL-owy słoik, z zawartością wygląda tak




Chciałam również pokazać plecy, na początku jak zobaczyłam banerek, to pomyślałam, że swoich nie pokażę, bo nie ma po co. Okazało się, że to robótkowe plecy z bloga   blog u Eli.  
Pierwsze plecy to u Papieża wyglądają tak:
oraz nowy haft GORJUS a wygląda tak:
 Mam do pokazania Kotki salowe:


Mam nadzieje, że nie zanudziłam takim długim postem, pozdrawiam serdecznie w upalny dzień. Asia




2 komentarze:

  1. Proszę, proszę już listopadowy kotek :) A plecki wprost urocze ja jednak się nie odważę ale chętnie będę podziwiała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecki super! też mam w planach ten wzór Papieża <3 Jest piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.