poniedziałek, 13 października 2014

43. Skończona choinka

Nareszcie skończyłam następny projekt. Mam nadzieje, że Wam się podoba, a wygląda on tak:


Dane techniczne:
- wzór  choinka wg wzoru Alessandry Adelaide
- kanwa 54/10 kolor ecru,
- mulina Ariadna zielona i czerwona
- wyszywana dwoma nitkami,
- koraliki czarne








Nowy projekt za jaki się wzięłam to jest domek z Sal - u z Domkami u Małgosi, wzór wygląda tak:
Mój domek wybudowany częściowo tak wygląda
Pozdrawiam w październikowy wieczór, Asia

5 komentarzy:

  1. Chyba nie jestem pierwsza, dziękuję za komentarze, teraz mam chęć wyszywać, więc idę pełną parą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna choinka. Jak będziesz dalej haftować w takim tempie to domki wybudujesz jako pierwsza. Będę śledzić postępy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekła mnie ta choineczka, piękna! Aż mnie wzięło na świąteczne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.