niedziela, 15 kwietnia 2018

159. Pierwsze Spotkanie Naparstkowiczów

Kochani, w dniu 7 kwietnia 2018 roku w Klubokawiarni Jaś i Małgosia w Warszawie odbyło się Pierwsze w Polsce Spotkanie Kolekcjonerów Naparstków. Organizatorką była Agnieszka Wiechucka oraz jej mąż Paweł. Zorganizowali nam miejsce w patio, do odpoczęcia po podróży. Był czas na zapoznanie się na żywo, z trzema osobami znam się z bloga lub z FB. Potem zeszliśmy do sali w podziemiach, gdzie były przygotowanie dla nas niespodzianki. Od Agnieszki każda z uczestniczek, a było nas 15, dostała:




Od Jadzi dostałam dwa naparstki, ponieważ Ja przybyłam na spotkanie z mężem, który jest moim dobrym duchem i pomaga mi w moim hobby. Są to naparstki z Bolesławca:
Od Iwonki dostałam taki naparstek:

Od Klubokawiarni dostaliśmy takie torby:
Każdy z nas widział się po raz pierwszy, ale Ja miałam wrażenie, ze znamy się od dawna. To samo hobby łączy ludzi. Dla mnie takie spotkania powinny być częściej, ponieważ zostałam naładowana dobrą energią i dobrym humorem.
Moja kolekcja naparstków powiększyła się do 65 szt. Oto moje nowe nabytki:











Kochani, czekam na następny termin. Pozdrawiam Was serdecznie, Asia.

5 komentarzy:

  1. Asiu,pięknie opisałaś to nasze spotkanie,miło mi było Ciebie poznać:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, bardzo się cieszę, że Ci się podobało! Cudownie, że mogliśmy się spotkać, poznać na żywo i spędzić razem ten dzień. No i jestem absolutnie pewna, że za jakiś czas trzeba będzie zacząć planować kolejny zjazd! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że i mnie również kiedyś uda się dotrzeć na takie spotkanie :).Fajnie spędziliście czas i śliczne naparstki powiększyły Twoją kolekcję :) .
    Zapraszam do siebie: http://my-thimbles.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuję się obiema łapkami pod relacją z Naszego spotkania.Było świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.