środa, 16 stycznia 2019

180. Kartki na BN 2019

Witam Was kochani w Nowym Roku. 
Jak Wam mija połowa stycznia, bo mnie kiepsko, najpierw dzieci chorowały, teraz Ja drugi tydzień
walczę z przeziębieniem. 
Wstawiam banerek po skończonej zabawie w zeszłym roku u Uli. Zrobiłam dwanaście kartek, kilka z poślizgiem. 

Teraz chcę Wam pokazać kartkę na styczeń.  Ula nie da nam się nudzić, kartki będą w różnych kształtach. 
Styczeń ma być w formie gwiazdy.  Moja interpretacja wygląda tak:

Banerek:
Życzę Wam kochani wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam,Asia.

9 komentarzy:

  1. Piękna jest ta Twoja gwiazda!
    Asiu, duuuużo zdrówka dla Ciebie i dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka :) gwiazdeczka jest przeurocza

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka :) urocze reniferki na niej śpiewają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna gwiazdkowa karteczka. Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na ten gwiaździsty kształt! Świetna kartka.
    Kuruj się Kochana i nie daj się! Mnie chyba jakoś pokonuje pogoda, stanowczo opanowała mnie zniżka formy i spowolnienie. Liczę, że pójdzie sobie a kysz jak najprędzej, bo czasu szkoda!
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie zinterpretowałaś wytyczne styczniowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna gwiazdka.
    serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przefajny wesoły reniferek :)
    Bardzo ładna karteczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.