piątek, 22 listopada 2019

188. Kartki na październik i listopad

Witam, przychodzę do Was kochani z kartkami w zabawie u Uli.
Pierwsza jest na październik, znowu z małym poślizgiem. Jest to kartka w formie Swing. Bardzo mi się spodobała ta forma. Oto moja propozycja



Banerek wygląda tak:
Teraz kartka na listopad, jest to forma tee pee czyli tipi. Bardzo prosta forma.

A banerek wygląda tak :
Oto moje propozycje na święta.
Dziękuję za odwiedziny, chociaż mnie coraz mniej jest. Pozdrawiam, Asia.

2 komentarze:

  1. Asiu obie kartki są prześliczne w pierwszej szczególnie podoba mi się kolorystyka i papier w nutki.
    Druga kartka zachwyca formą, kontrastem i delikatną grafiką.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki Asiu :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.