poniedziałek, 10 lutego 2020

198. Spotkanie Radomskich Hafciarek

Wczoraj w Radomiu w Bibliotece Miejskiej odbyło się pierwsze spotkanie Radomskich Hafciarek. Organizatorem była Ilona Michalska - Masiarz. Było nas 11 osób. Oprócz haftów, i dobrych humorów, każda z nas przyniosła coś słodkiego. Nie zabrakło również nalewek i wina swojskiej roboty.
Mam nadzieję, że będziemy się spotykać minimum co miesiąc.
Zanaczę, że każda z nas jest na innym poziomie wtajemniczenia. Są osoby początkujące jak i zaawansowane.
Dzięki dziewczyny za wspaniały wieczór. Czekam na następne spotkanie.
Dziękuję za odwiedziny i komenatarze. Pozdrawiam, Asia.

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że zapał w nas nie osłabnie i nadal będziemy się chciały spotykać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super. Gratuluję znalezienia czasu na swoją przyjemność poza domem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pomysłu i samego już spotkania. Trzymam kciuki, by nie było ono pierwszym i ostatnim. Też jestem radomianką, choć obecnie za daleką wodą, jednak sercem i myślami jestem z Wami!
    Co obecnie znajduje się w dawnej siedzibie biblioteki przy ul. Żeromskiego, róg z pl. Konstytucji? Filia? Boh, tam miałam praktyki będący studentem bibliotekoznawstwa...
    Pozdrawiam wszystkie zakręcone twórczo radomianki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spotkanie! Na pewno znalazłyście mnóstwo tematów do rozmów, a wymiana doświadczeń jest bezcenna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są takie spotkania :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.