niedziela, 23 listopada 2014

49.Nareszcie skończony

Witam Serdecznie!!
Skończyłam Papieża Jana Pawła II, nie powiem ale trochę Mi zeszło z wyszyciem ale nie obyło się bez pomyłek. Dla mnie bardzo ciężki ten haft był, nie wiem nawet dlaczego. Wyszywałam innego Papieża i poszedł gładko, może przez to, że wyszywałam go w chwilach wolnych, a tych było jak na lekarstwo. Dziękuję Wam za otuchę w wyszywaniu tego obrazu, oto moja wersja haftu
 

 Mój haft jaki teraz wyszywam to sampler Paradigm Lost, mam tyle do końca daleko, ale wieczory długie, więc mam nadzieje go niedługo wyszyć, ale okaże się jakie są plany w życiu.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających życząc długich i owocnych wieczorów robótkowych.
Asia

12 komentarzy:

  1. Gratuluję to było prawdziwe wyzwanie i świetnie sobie poradziłaś wspaniały obraz: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ale bez waszych dobrych myśli rzuciłabym ten haft w kąt i poszedł by do UFO- ków

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, portret naprawdę robi wrażenie, widać że dużo pracy musiałaś włożyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, masz rację sporo pracy włożyłam w tą prace, pozdrawiam Asia

      Usuń
  4. Asiu, ja tez haftuję mój tajny projekt życiowy, do którego zaglądam od czasu do czasu i też mam wrażenie, że haftują go ze 3 lata ;) Ten wzór również przede mną :) Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cieszę, że mogę zacząć inne projekty które mam w planach, pozdrawiam Asia

      Usuń
  5. Przepięknie! I jaki ogromny ten haft. Bardzo Cię podziwiam. Ja swój na dłuższy już czas odłożyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, przy następnym poście napisze wymiary, bo leży uprany i suszy się

    OdpowiedzUsuń
  7. Portret NIESAMOWITY :) a skąd pochodzi wzór? ponieważ widziałam już różne wersje tego wizerunku. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft Papieża przecudnej urody i warto było się przy nim troszkę potrudzić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.