środa, 17 grudnia 2014

53. Domki skończone i nowe plany

Witam serdecznie!!
Nareszcie skończyłam już domki w Salu u Małgosi na FB, moja wersja wygląda tak:
Dane techniczne:
- wzór pochodzi z Salu u Małgosi na FB,
- kanwa 54/10 Ariadna kolor biały,
- mulina Ariadna i innego pochodzenia,
- wyszywana dwoma nitkami,
- koraliki różnego koloru. 

Moje plany na Nowy Rok to wyszycie wszystkich Sali, czyli Sal z inicjałem u Arabeski, Sal Cytrusowo - Warzywny u Iskierki , Sal Herb & Spices na FB oraz Zabawa u Hanulka.
Mam w planach również w między czasie wyszyć na drzwi do nowego domku, do pokoju robótkowego na drzwi takie coś. Wzór pochodzi z The World Of  Cross Stitching nr 220:


oraz dla pań z przedszkola na kartki takie inicjały z gazetki New Stitches  July 2014 no. 255

 Mam nadzieje, że wszystkie robótki wyszyje, że mnie nie pokonają.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających.

2 komentarze:

  1. Pięknie wyszły te domki :) życzę spełnienia wszystkich planów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę, że zrobię wszystkie rzeczy jakie zaplanowałam, pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.