Google+ Followers

środa, 24 maja 2017

132. Moje hafty

Witam!
Chcę Wam pokazać moje hafty. Przyznam się, że zaczęłam robić hafty na Święta Bożego Narodzenia, oto one:







Z Zuzią wymyśliłam, że będą to bombki karczochy na choinkę i na prezenty dla najbliższych. Robione teraz abym zdążyła d Świąt. Teraz tylko muszę zamówić wstążki.
W następnym poście pokaże mój nowy haft, jakim jest obraz wyszywany na rocznicę ślubu dla mojej cioci i wujka.
Pozdrawiam serdecznie zaglądających do mnie, Asia

13 komentarzy:

  1. Świetne są te hafciki, najlepszy z ponurym kotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kot jest debeściarski

      Usuń
  2. Przepiękna kolekcja! Nie widziałam jeszcze tych wzorów, bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słodziakowe te hafty. Nie potrafię wybrać, który najładniejszy, bo i owca, i jeżyk... Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Ja też nie wiem, który ładniejszy

      Usuń
  4. Te hafty są przecudne! Będą wspaniałą ozdobą bombek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.