czwartek, 19 października 2017

140. Praca nad zaległymi haftami

Witam Was serdecznie!
Na wstąpię dziękuję za odwiedziny u mnie.
Najpierw chciałabym Wam pokazać skończony haft, na razie jest jesień:
 
Na razie haft poszedł w odstawkę, ponieważ trafiłam do szpitala. Teraz będąc na zwolnieniu, gdzie nie mogę nic bardzo robić, więc odpoczywam i  wyszywam fuksję, mam tyle:
Będąc w domu mogę przypilnować mojego syna w nauce czytania i pisania, bo pierwsza klasa już do czegoś zobowiązuje.
Teraz chciałabym Wam pokazać moją twarz, trochę zmieniałam kolor włosów i obcięłam, oto nowa Ja:
Pozdrawiam serdecznie Was, Asia

4 komentarze:

  1. Śliczny haft wykonałaś :) Czekam zatem na kolejne skoro masz więcej czasu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to po kolei... Haft piękny! Czekam na efekty kolejnego wyszywania :)
    Wyglądasz super! Życzę zdrówka i sukcesów Synka w szkolnych zmaganiach :) Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obrazek :) Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft!!!Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.