niedziela, 5 listopada 2017

141. Skończone UFO-ki

Witam serdecznie!
Na wstępie bardzo dziękuję Wam za odwiedziny u mnie.
Po pierwsze chciałam się pochwalić skończonym w tym roku UFO-kiem(dla mnie jest to obraz, który przeleżał przynajmniej rok czasu i czekał w kolejce na skończenie. Są to fuksje:
Po drugie skończyłam następny haft, który przeleżał dość długo, są to cztery pory roku. Haft bardzo szybko się wyszywało, ale kontury były straszne. Bez nich nie było by takiego efektu, oto one:
Ostatnim moich haftem są zioła z serii "Herbs & Spices":
(Zdjęcie pożyczone z Internetu).
Pochwalę się nowymi naparstkami:



Następnym moim zakupem była pieczątka, aby podpisywać moje "dzieła":
Kończę ten długi post. Życzę miłej niedzieli.
Pozdrawiam Was kochani serdecznie, Asia.

2 komentarze:

  1. Asiu,hafty są prześliczne!!! I wiem ile musiałaś poświęcić dla nich czasu:)Ale jaki cudny efekt!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty :) Fajny pomysł z tą pieczątką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.