środa, 17 stycznia 2018

147. Podróż do Francji.

Witam!!
Dziękuję za odwiedziny. Teraz chciałam Was zabrać do Francji. Jest to pierwsze państwo jakie zaproponowała Kasia w zabawie "Dookoła Świata".
Ja zrobiłam zakładkę do książki, bo tych nigdy za wiele. Wieża Eiffla jest dla mnie symbolem tego miasta, to jest moje marzenie. Może się spełni, trzeba mieć nadzieję.
Jeżeli komuś się spodoba ta zakładka i chce ją odemnie dostać, to proszę w komentarzu wyrazić chęć przyjęcia jej. Oto moja Francja:

 Pozdrawiam serdecznie. Asia

16 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka. Dziwię się, bo chyba teraz wiele osób z nich nie korzysta, ale może w dobie tabletów i czytników to nie powinno dziwić. Ja lubię papierowe książki (ależ to brzmi?!) i korzystam z zakładek z lubością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To kochana dostaniesz ją ode mnie, gratuluję 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi miło! Dziękuję bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną zakładkę przygotowałaś. Wieża to chyba największy symbol Francji.

    P.S. Francja to państwo/kraj. Nie miasto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, już poprawiałam, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakladeczka ,fajny wzor.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna zakładka. J też uważam, że zakładek nigdy za wiele. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zostawiony w tym miejscu.